Thursday 28 July 2016

Disclaimer


Sebarang penulisan dilaman ini adalah perkongsian peribadi. Dilarang sama sekali dicetak atau disalin sekiranya ia bukan bertujuan untuk perkongsian ilmu.


Segala testimoni yg dikongsi disini atau penulisan tentang produk SHAKLEE bukan bertujuan utk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan, menganalisa apa jua penyakit/masalah kesihatan dan mencegah penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan yg berkaitan.


Suplemen SHAKLEE adalah makanan tambahan untuk penjagaan kesihatan. Setiap orang berhak untuk mendapatkan gaya hidup yang sihat.




Hubungi Iqa untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee , proses pendaftaran keahlian Shaklee anda dan juga harga istimewa untuk setiap produk Shaklee.





Afiqah Hassan

Shaklee Independent Distributor
[ID No : 1124306]

SMS / WHATSAPP 017 747 5737

FB page : Shaklee Johor

InstaGram : @shaklee_iqa

"Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee daripada saya. Saya bertanggunggjawab untuk membimbing dan memberi servis kepada anda. Sekiranya anda berminat untuk mendaftar sebagai pengedar Shaklee ( ahli Shaklee ), anda boleh menghubungi saya untuk saya bantu proseskan pendaftaran anda atau boleh juga daftar sendiri dengan walk in di branch Shaklee, dengan mendaftar dibawah ID Shaklee saya 1124306 dan anda akan diberikan bimbingan daripada saya ..."




TERIMA KASIH KERANA MEMILIH SHAKLEE :)

No comments:

Copyright to PENGEDAR SHAKLEE JOHOR BAHRU Blogger options
Designed by UMIESUEstudio 2016